Dat is de naam van de grootste boom op aarde. Vandaag hebben we deze boom in Sequoia Park gezien. Impressive! Rond een lieflijk weitje staan de grootste bomen ter wereld, je verwacht weer de elfjes rond de bomen te zien zweven, maar alles wat we zagen was een slapende beer in de boom. Ik vond het vreselijk eng, bang dat hij ieder moment naar beneden zou klimmen. Ik hoop dat het filmpje gelukt is anders gelooft niemand me dat ik een beer van zo dichtbij gezien heb.
De weg van en naar het park was vreselijk stijl en ging dwars door de bergen. Ronald zat achter het stuur en heeft heel wat haarspeldbochten moeten nemen. Ook daar heb ik filmpje van gemaakt. De filmpjes moeten jullie maar komen kijken als we weer thuis zijn. Voor nu wat foto’s van Lake Kaweah waar we langs zijn gereden.

20110721-101508.jpg

20110721-101549.jpg

Geef een reactie

